2007/05/03

* je to len práca *

* V snahe zachovť si zdravý rozum som si túto mantru zopakovala už asi tisíckrát.
Opäť zase ras som sa hrala na dokonalú čašníčka v dokonale snobsekj reštaurácii. Dnes to bol bonusový večer, od začiatku do konca. Mala som tú "česť" obsakovať senátorov z mestského zastupiteľstva, rektora univerzity s ofučanou manželkou a dcérou a predsedu FC Valencia s celou jeho suitou. No koniec. Hádzala som naokolo trojprstový úsmev holywoodskej hviezdy a pritom si v duchu predstavovala pomalú smrť všetkých naokolo.
Obyčajná banda kreténov, nedokážu pochopiť, že "perdona" a uhnúť o päť milimetrov. Pri artistickom výkone dostať polievku na stôl im ju dobreže nevylejem za krk, by bolo jednoduchšie prepchať sa labyrintom pre potkana ako vytiahnúť použitý príbor spod lakťa.
Najlepšie je, keď sa pýtajú, že odkiaľ som a "vážne, Slovensko? to kde je?" a "hm, študujete.. a pracujete.. to máte toho asi dosť". No nie, doriti, ešte stíham trénovať päťboj.
A čo myslíte, keď platia tou svojou blink blink zlatou Visou, prihodia tam niečo navyše? Ani hovno.
Ježiš márja, kedy sa toto peklo skončí..

No comments: